ПЕРША ЗУСТРІЧ ПРОЄКТНИХ КОМАНД – ВИКОНАВЦІВ ПРОЄКТУ ЕРАЗМУС+ «НОВІ МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ НА ОСНОВІ ПАРТНЕРСТВА ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (PAGOSTE)»
17-18 лютого 2020 року в Університеті Констанц (м.Констанц, Німеччина) відбувся перший семінар проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)».
Проєктні команди з України та трьох країн ЄС (Німеччина, Австрія, Італія) два дні інтенсивно працювали над проєктними завданнями. Загалом у заході взяли участь 36 учасників.
Метою семінару було обговорення реалізації першого робочого пакета «Аналіз управління професійною освітою викладачів», а також питань пов’язаних із забезпеченням якості та стійкості результатів реалізації проєкту, розробленням плану комунікації та десимінації
Команду Національного транспортного університету представляли проректор з навчальної роботи, кандидат технічних наук, професор Грищук О.К., декан факультету економіки та права, доктор економічних наук, доцент Бондар Н.М., асистент кафедри технічної експлуатації автомобілів та автосервісу, кандидат технічних наук Савостін-Косяк Д.О.
Під час зустрічі українські партнери презентували особливості підготовки викладачів професійної освіти в Україні, наявні проблеми та виклики, а також імовірні способи їх вирішення.
У процесі обговорення учасники мали змогу ознайомитися із результатами Еразмус+ проєкту «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» (2016 – 2018).
Програма семінару включала презентації управління підготовкою викладачів для професійної освіти в європейських країнах. Отже, українські партнери мали змогу вивчити різні підходи до управління та оцінити можливості їх імплементації в Україні під час реалізації проєкту «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)».
У рамках семінару учасники також відвідали центр професійного навчання (Berufsschulzentrum) в Радофцел, що є важливим в контексті реалізації цілей проєкту, оскільки метою PAGOSTE є налагодження зв’язків між різними стейкхолдерами, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, зокрема професійно-технічними закладами та університетами, а отже, вдосконалити механізми управління підготовкою викладачів для професійної освіти в Україні.